Followers

Saturday, August 20, 2011

Di Penghujung Ramadhan...

Ramadhan dah tiba ke penghujungnya..rasa cam sayu pun ada,mudah-mudahan bertemu lagi kita Ramadhan pada tahun hadapan..Ramadhan tahun ni izz naik campak,seminggu jugak ibu dan ayah bersengkang mata jaga izz..Kitorang betul-betul ikut petua lama,amik air tawar dengan tok bomoh campak+pakaikan izz bedak sejuk dan mandikan izz dengan air daun kacang panjang..air tu untuk sejukkan badan..5x mandi,alhamdullilah izz sehat..sebiji parut pun takde.So far,kakak tak penah kena lagi campak..tunggu kakak dah besar lah kalu nk kena pun..ibu risau kalu kakak demam,kakak mesti meragam mengalahkan izz..

Bulan Ramadhan kali ni gak,ibu tersangat sibuk setelkan tesis utk Ijazah Sarjana Muda Pengajaran..sian ayah kena jaga kak Inas+Izz,mmg mencabar kesabaran kan ayah..Alhamdullilah ibu dah anta tesis 18 Ogos hari tu..

Rasa cam cepat sangat Ramadhan berlalu..apapun,Syawal kali ni raye pertama kat rumah abah dan mama,ibu sangat suka hati...:))))